نقطه سر خط ...

خرید بک لینک
یادم میاد اولین دربی# که دیدم بازی ناتموم سال ۷۳ بود دو هیچ عقب بودیم دو دو شدیم و بعد جنجال و نیمه تموم موندن بازی و بردمون به حکم کمیته انضباطی و دربی# بعدی تو بندرعباس و گلی که مردود شد اومد و دربی ب نقطه سر خط ......

ما را در سایت نقطه سر خط ... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 165 تاريخ: سه شنبه 27 فروردين 1398 ساعت: 12:59

صفحه بندی